lørdag 25. juni 2016

SOMMER!



Denne uken har inneholdt mye god mat og godt selskap! Først en kveld med ost og kjeks sammen med jentene på onsdag, og i går kveld feiret vi Sankthans-aften sammen med nærmeste familie - og mannen  laget gourmet-middag! Indrefilet, hasselbackpoteter, sellerirot-puré, karamellisert løk, fløtesaus, spinat og ovnsstekt paprika! Oh la la! 




Været var såpass dårlig, så vi hadde det gøy og spilte spill og hadde quiz innendørs. Til slutt gikk vi en rusletur for å se på bålet rett nedenfor huset her. Veldig gøy, og alle var stup i seng rett før 23, både små og store. 



Forresten så har vi plutselig bestemt oss for å dra på en impulsiv Danmarkstur! Vi reiser allerede i morgen, og vi gleder oss! Jeg er ferdig med det meste av pakkingen, så nå må jeg egentlig bare komme meg i seng. Følger du meg på snap har du sett min eminente pakkeliste! Haha - eller absolutt ikke. :) Håper du får en fin helg! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki