lørdag 14. november 2015

#PRAYFORPARIS


For noen forferdelige nyheter å få i natt og i morgentimene i dag! Min mann sjekket nettavisen i går før han la seg, og fortalte meg om terrorangrepene i Paris. Jeg kjente jeg rett og slett ble fysisk uvel og kvalm. Mannen klarte ikke sove og stod opp for å følge med på nyhetene. En venninne skrev på Facebook i dag: "Hvor kommer dette hatet fra? Når ble livet så lite verdt?" Og det er virkelig uforståelig og dypt tragisk. Mine tanker og bønner går til ofrene, de pårørende og etterlatte. <3 Jeg syns det er fint å se alle profilbildene på Facebook som vises med det franske flagget i kveld, og alle bygg rundt om i verden som er kledd i de franske fargene. I dag er vi alle franske. Ta ekstra godt vare på dine nærmeste i dagene som følger! 
Bildecollage: Kikkis planet // Foto: Unsplash/Anthony Delanoix // Font: Colors Of Autumn by Jonathan S. Harris

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki