torsdag 5. november 2015

GRATIS FARSDAGS-PLAKAT: NYNORSK VERSJON

Jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger på farsdagsplakaten jeg la ut i forrige post, og det er kjempegøy! Moro at mange gode pappa'er kan bli overrasket med en liten gave på søndag. :) Jeg har til og med fått forespørsel om å lage en nynorsk versjon! Selvfølgelig måtte jeg fikse det! Så her er den: Til den beste pappa i heile verda!



Nynorsk versjon er også gratis, og kan selvfølgelig brukes som farsdagskort. Jeg har laget versjoner i sortgrøntblått og brunt. Klikk på linken til den fargen du vil ha, så velger du bare "print" over plakaten. Del gjerne videre, jeg blir veldig glad om flere som kan ha nytte av plakaten! :)

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki