mandag 23. mars 2015

TREKLØVERET VÅRT!


Tusen takk for alle likes, kommentarer og alle som har kommet med tips og råd, og som har fortalt om lignende opplevelser, etter forrige post om minstemorI dag har minstemor sovet 1 time og 45 minutter i sin egen seng!! Hurra! Så lenge har hun aldri sovet alene! Hun sovnet til og med i sengen, selv om jeg måtte bruke lang tid på å få henne til å sovne. Ga henne smokken mange ganger, og pakket dynen godt rundt henne, strøk på hodet og sang litt. Men uansett fikk jeg det til, og både hun og jeg fikk sovet ordentlig godt! Jeg feiret med pølsehorn til lunsj, bakt av Besta! :) 
Syns disse bildene av trekløveret vårt er så herlige - storesøsknene er superstolte! Og Mia synes tydelig det er stas med disse to, hun lyser opp og smiler stort når de prater med henne og gir henne oppmerksomhet. Tenk så heldige vi er som har fått disse tre fine! Mammahjertet smelter. :) I morgen er det ny kontroll på helsestasjonen, det blir spennende å sjekke vekt og høre hva legen sier. 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, vi er jammen godt fornøyde med disse! :)

      Slett
  2. Så fine ♥ ♥ ♥

    Godt å høre at vesla sover, du får dele litt kunnskap når jeg må gå min skjerv *gruegleder meg*

    Ønsker deg en fin ny uke ♥
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! ♥
      Det kommer nok til å gå så bra med deg og lille skal du se! Men jeg har jo fått litt erfaring etter disse tre, så det er bare å si fra! :)

      Slett
  3. Så fine de er ♡ Heldige er dere:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, vi føler oss virkelig heldige med disse tre! ♥

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki