tirsdag 25. mars 2014

SPIDERMAN-BURSDAG: FORBEREDELSER


Det er vel liten vits i å be deg gjette hva bursdagen til fireåringen skal handle om - akkurat DET er ganske opplagt! Spiderman og superhelter er det som gjelder for tiden. :) I dag har vi levert ut invitasjoner til alle gutta på avdelingen i barnehagen, og vi har startet forberedelsene til fest! Jeg syns det er gøy å ordne mye selv, og gjøre det stilig, men samtidig enkelt og billig. 
Jeg har kjøpt vanlige plastglass på Rema 1000, lastet ned gratis Spiderman-illustrasjon på nett og printet ut, klippet og limt på glassene. Sugerørene er også kjøpt på en dagligvarebutikk. Invitasjonene har jeg laget i Photoshop, med figurer som følger med programmet, noen gratis fra nett, og noen har jeg laget selv. 
Godteposene er helt enkle med sorte og hvite striper - disse har jeg kjøpt fra Etsy - finner ofte store kvanta billig der - husk bare å bestille i god tid. :)  Figurene har jeg printet ut og festet på. Trenger ikke være så vanskelig å få til en kul bursdag med enkle midler! :) 

6 kommentarer:

  1. Heldig gutt, tenker han er godt fornøyd med å ha en så snill og flink mamma:)) Og gratulerer med fireåring!

    SvarSlett
  2. Superstilig! :)Du er så flink og kreativ!
    Dette blir en kul bursdag! ;)
    Så lurt å kjøpe poser på etsy! :) Det må sjekkes ut!
    Ønsker deg en strålende dag!
    klem

    SvarSlett
  3. Utrolig kult og gjennomført!:)

    SvarSlett
  4. Veldig stilig!! Gjennomført som alltid her hos deg :)

    SvarSlett
  5. hei..har du siden du lastet ned gratis Spiderman-illustrasjon ..

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre har jeg ikke noen spesiell link, jeg bare søkte på nett og så hva jeg fant. :) Håper du finner noe stilig hvis du skal lage noe lignende! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki