lørdag 15. mars 2014

SNØKLOKKER FRA BARNEHÅND


I dag var det god vårtemperatur ute, og frisk vind! Vi har syklet, hoppet på trampolinen, og ryddet litt i hagen. Tobias på snart fire plukket disse fine blomstene til meg. Jeg syns det er så koselig når den tøffe gutten kan sette pris på å plukke sarte, små vårblomster med stor omsorg! Han var veldig opptatt av at de måtte "vannes" ellers kom de til å dø! Så vi fortet oss å få de i vaser, nå står de på kjøkkenbordet og lyser opp inne. Håper du har hatt en god helg så langt! 

3 kommentarer:

  1. Nydelige, finnes ikke vakrere enn blomster plukket av barnehender ♥
    Husker da min lille fotballgutt, for maaaange år siden (hehe) tok pause midt i en fotballkamå, han så blomster i grøftekanten og måtte plukke til mamma'n sin - smeeelt:))

    SvarSlett
  2. Så fint! :) Gleder meg til Vilde kommer med blomster plukket av søte små hender! :) Nyt været! her på sunnmøre er det hagl og sol om hverandre.. Håper bare på sol snart! ;)
    Fin mandag til deg!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki