torsdag 20. mars 2014

ALDRI FEIL MED VAFLER


Det mener i allefall jeg! :D 
Denne uka har vi prøvd en grovere versjon til kveldsmat, i håp om å få i barna mer fiber. (Bildene over er av "vanlige" vafler) Den nye vi har prøvd inneholder havregryn, og er blandet med stavmikser! Jeg måtte tilpasse oppskriften litt ettersom vi lager glutenfritt, men orginaloppskriften finner du her, hos Klikk.no. De skriver at "tester du disse er det fare for at vaffeljernet blir stående permanent på kjøkkenbenken" - og det har det faktisk gjort hos oss denne uken! 
I morgen får vi besøk av farmor og farfar, tante og nevø. På lørdag vi skal ha lekegruppe og treffe de som Milly kanksje skal begynne på skole med til høsten. På søndag skal vi på søndagsskolen, og i bursdag. Så det er mye å glede seg til! Nå er jeg klar for fredag og heeelg! :)  

2 kommentarer:

  1. Jeg har hørt så mye om disse grove vaflene, at i helgen tror jeg at de må prøves ut! ;) Nydelige bilder som alltid!
    Ønsker deg en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Mmmmm, nå fikk jeg veldig lyst på vaffler, blir nok noen på oss i morgen ja:)
    Og det hørtes absolutt ikke dumt ut med en sunnere variant:))

    Lekre bilder, digger fargen på Pantonene dine:)

    Ha en fin fin fredagskveld ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki