onsdag 8. januar 2014

TILBAKEBLIKK

TUSEN takk for alle kommentarer på forrige innlegg! Hver eneste kommentar og hvert ord blir lest, og jeg setter utrolig stor pris på at dere tar dere tid til å stoppe innom og legge igjen noen ord! Hjerte til dere alle! :) 

Januar 2013 startet med en oppsummering av 2012, og jeg syns det var såpass koselig for min egen del å ta et lite tilbakeblikk, så jeg kjører samme løpet i 2014! :) Her er noen linker til innlegg fra året som har gått.

 
Januar: Oppskrift på sveler som har blitt en slager gjennom hele året. 
NIB utfordring "Innenfra" med bilder fra stuen vår
Tips til hvordan du kan lage dine egne til- og fra-lapper

 
Februar: Gratis print til Valentines og morsdag.
Vårstemning på kjøkkenet, og ellers travle dager. :) 


 
Mars: Jeg ordnet til jentekveld, tipset om chillidressing til feks. pizza, og hadde me&i-treff.

 
April: Vi hadde påske-eggjakt i fjæra - kjempestas, spørs om det er en tradisjon fra nå av. :) 
Vårforberedelser gjorde vi, og minstemann ble tre år og hadde Lynet McQueen-bursdag.
Jeg delte også min oppskrift på nydelig Oreo-kake

 
Mai: 17. mai blogget jeg om så klart, pluss at jeg ordnet til en fargerik hagefest
I mai fikk jeg også min første bestilling fra Johanna B i posten - elsk! 

 
Juni: Jeg skrev om turen til Gullkronene, magisk stemning med tusenvis av hvitveis! Må nok hit også i år! 
Fine lupiner fikk bli med inn, og nye klistremerker var klare.

 
Juli: Fortsatt dilla på hjemmelaget iskaffe, og jeg viste glimt fra badet vårt som vi er så fornøyd med. 

 
August: Banankake med sjokolade.
Jeg delte også oppskrift på ovnsbakt laks som er en slager her i huset. 
Stuen var sommerfrisk og fin, og kronene mine var med i Dilla på håndlaget.

 
September: Tips til gaveinnpakning, og høsten kom snikende


 
Oktober: Oppskrift på eplekake - ettersom vi er så heldige å ha egne epletrær i hagen! Vi hadde også dilla på jordbær med sjokolade. :) 


 
I november ble jenta vår 5 år, og da hadde vi prinsessebursdag
Bilder av koppene vi ga i julegave til besteforeldre, pluss oppskrift på kjeks


Litt juleforberedelser med egne pepperkakehus, og jeg delte tips om hvordan du kan bruke Pinterest til å finne ut litt mer hva folk vil lese på din blogg.

Tenk så mye fint jeg har opplevd i løpet av ett år! :) Kjenner meg takknemlig her jeg sitter.. Og tenk alt som skal oppleves i 2014! Lurer på hva jeg kommer til å skrive om i tilbakeblikket fra dette året. Kanskje husbygging? Vi krysser fingrene for det! :) O jenta vår som skal begynne på skolen, det blir en spennende og stor forandring. 

Håper du har hatt en god og positiv start på dette nye året! Så håper jeg det bare blir bedre og bedre ettersom månedene går! 

10 kommentarer:

  1. Fint tilbakeblikk :) Fikk veldig lyst på den kaka!!!

    SvarSlett
  2. Mange fine innlegg og bilder fra 2013!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2014.

    Ha en strålende dag, klem :)

    SvarSlett
  3. Hei, så nydelige bilder fra 2013, høres ut som du har mye spennende i vente i 2014:) Takk for kommentar hos meg:)
    Klem Kine:)

    SvarSlett
  4. Wow, så flotte bilder du har tatt! :) Arig å se! Du er virkelig dyktig både med interiør og foto.

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. En hyggelig liten avalkade fra deg! Og apropos gjennomgang; jeg så plutselig at du deltok i den lille give awayen jeg hadde på hekla iphonecaser, men at jeg ikke fikk adresse fra deg. Send meg en epost så kommer den snart. Bedre sent enn aldri! ;)

    SvarSlett
  6. Så kjekt å lese kavalkaden din :)

    hatt en veldig fin start på året :) Det håper jeg du også har hatt!
    Hilsen Ellinor

    SvarSlett
  7. Så fint og lese å se, her var det mye snop for øyet:-) Ja, takknemlighet er en følelse jeg sitter igjen med når jeg ser gjennom bildene mine. Noen ganger ser jeg et bilde fra stua og ser en blomst på bordet som minner meg om en spesiell middag eller situajson. Bloggingen er liksom mer enn det man ser der og da:-) Fint at vi har minner fra et helt år å se tilbake på.

    Ønsker deg alt godt for 2014!

    Store klemmer til deg

    SvarSlett
  8. Så fint innlegg! :D

    Jeg var innom her om dagen, og så på kjøkkeninnlegget ditt. Kom aldri så langt at jeg la igjen noe spor, dessverre. Du har en fantastisk lekker blogg, så klarte å "laike" på Facebook. ;)

    Det blir hyggelig å treffe deg i Lillestrøm neste helg! ;)

    SvarSlett
  9. Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer! Jeg setter umåtelig stor pris på hver og en, TAKK for at dere tar dere tid! :)

    SvarSlett
  10. så kjekt med tilbakeblikk på året som gikk, gjorde at jeg gikk inn å leste mer. Oreokaken må absolutt prøves og passer bra når vi snart har bursdag i hjemmet :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki