tirsdag 3. desember 2013

TIPS: HVA VIL ANDRE LESE PÅ DIN BLOGG?

Stillhet på bloggen betyr som oftest at det skjer så mye om dagen - og tiden strekker ikke til, for å rekke alt man vil. Om jeg ikke har tid til blogginnlegg har jeg nesten alltids tid til en tur innom Pinterest for litt inspirasjon, kanskje til julestemning, eller aktiviteter sammen med barna i adventstiden. 

Et annet tips er å bruke Pinterest til å se hva andre liker å lese om på din blogg! Har du pinnet et bilde fra din blogg, ser du på høyresiden "more from ..." og så din webadresse. Klikker du på den linken får du se hva andre har pinnet fra din blog - smart ikke sant? :) 

Her er mine mest populære pins for tiden: 

Tydelig at flere er på jakt etter juleinspirasjon, og tips til julegaver! :) Håper du har hatt en god start på uken! 

3 kommentarer:

  1. God morgen:) takk for at du deler alle disse flotte inspirasjons bildene:) Her var det så mye jeg fikk lyst å gjøre til jul;) men tidsklemma er et problem. Ha en fin 3.desember. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. De stjernene er bare såå fine. :) Ha en fin tirsdag! klem

    SvarSlett
  3. Takk for tips, søte!

    Ønsker deg en aldeles fortryllende desemberuke ♡
    Her er det full rulle på jobb, men til helgen reiser jeg til Tallinn med mannen - LYKKE!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki