søndag 7. april 2013

VÅRFORBEREDELSER










I helgen har jeg gjort noe som jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Kjøpt et brett med blomster og plantet om i nye krukker! Ikke veldig avansert for mange kanskje, men for meg var dette helt nytt! :) Plantasjen hadde ikke noe som passet i de krukkene jeg allerede hadde, så da ble det slik. Og det var jo ikke vanskelig i det hele tatt! 
Dette er også mitt bidrag til NIB sin utfordring for april, se flere bidrag her

PS: Jeg har et lotteri gående frem til 15. april hvor du kan vinne en grønn Kubus Bowl som du ser på bildene. Sjekk ut her

Ønsker alle en fin start på en ny uke! 
________

This weekend I tried something new! I replanted some heartsease into old pots, because the flower shop din't have anything that would fit into my old ones. It was so easy, and I am very happy with the result. This is also my contribution to NIBs challenge for April: Preparing for spring. See other contestants here. Wishing you the best for the new week! 

12 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut! Tror jeg må på Plantasjen jeg og, blir jo så inspirert av alle som er så flinke og planter nå ;)

    Fin ny uke til deg!

    hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. Å, fine bilder! Har veldig lyst til å kjøpe noen uteblomster jeg også nå, og stemor pleier alltid å være det som blir plantet ut først her. De er jo både fine og hardføre. :)

    SvarSlett
  3. deilige bilder.... nesten så jeg får lyst på en blomst i huset.... flink du er.. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! Kjenner meg maksimalt igjen i det å ikke ha spesielt grønne fingre, hehe! Men dette virker da lovende! Lykke til i utfordringe, - og fortsatt god søndag til deg, - på tampen. Klem fra Beate i Grenland.

    SvarSlett
  5. Nice photo! Flowers are amazing.I like it;)
    In my country this flower name is BRATKI ;)

    SvarSlett
  6. Heeerlig :)

    Flott bidrag!

    Ønsker deg en fin ny uke,
    ♥KlemKlem♥

    SvarSlett
  7. Detta har eg o lurt på om eg sko tørra å prøva meg på. Har kanskje ikkje de mest grønne fingrane (litt flaut iom. at min bestefar va gartner....) Fint bidrag te NIB e det iallefall!:)

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder,får lyst til å gå å handle blomster eg og!
    Fin tid nå må bare få det litt varmere!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så vakre Bilder!
    og så fint det var med lilla blomster oppi den grønne Kubusén!
    Jeg er som deg, ikke så erfaren med planter,
    og kjøper meg også bare sånne brett på plantasjen iblant... ;-)
    Ønsker deg en NydeligFlott mandag
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett
  10. Så flink du har vært! :)
    Jeg er heller ikke en erfaren gartner, så det gjelder å begynne i de små.. *hihi*

    Lykke til i utfordringen hos NIB - Fargerikt og nydelig bidrag <3

    Ha en herlig uke!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  11. Lekker med mint bollen. Skikkelig!! Finfint med vår her hos deg. Der jeg er er det 30 cm med snø :-)

    SvarSlett
  12. vakre bilder av fioler, en deilig tid nå...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki