torsdag 11. april 2013

FARGERIKT PÅ EPLA


Det er alltid hyggelig når jeg oppdager at noen har plukket ut et av mine produkter på sin favorittliste på Epla! Den lilla plakaten nede til venstre er fra min Epla-butikk. Du finner hele listen her. Har du handlet på Epla før? Jeg handler egentlig alt for sjeldent der, det er SÅ masse fine butikker, og folk som lager de fineste ting. Tre av mine favoritter er ZN design, Pink Foxes og Silla Kristine. Håper du har en fin uke! PS: Husk lotteriet som du finner her. :)

4 kommentarer:

  1. mange fine ting i den komboen
    du er en av mine favoritter! :)

    andre er Sukkerdryss og Carambatck

    fin torsdagkveld til deg
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  2. Så artig å bli lagt merke til ;)
    Mange flinke folk på Epla !

    Janne

    SvarSlett
  3. Så gøy å bli latt merke til slik,Epla har så masse fint samla på ein plass av masse kreative og flinke folk:))

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Den plakaten var kjempetøff.
    Må inn på Epla butikken din å titte jeg nå!

    God helg til deg fotokurskompis ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki