onsdag 6. februar 2013

GRATIS PRINT: MORSDAG


 

På søndag 10. mars er det morsdag! Trenger du en gave til verdens beste mamma, kanskje litt i siste liten? Her kan du laste ned gratis print og skrive ut hjemme hos deg selv! Har laget versjoner i grønt, rosa, blå, lilla og sort. Måtte jo ha med lilla som er årets farge! :)

Del gjerne videre, blir glad for flere som kan ha nytte av plakaten!
Og er du mamma selv, kanskje du skal laste ned en plakat til deg selv? :)

Klikk på linken med fargen du ønsker nedenfor, så velger du File øverst i venstre hjørne og Download nesten nederst i menyen. 

3 kommentarer:

  1. Så fiiiiin :) Har delt den videre :) God morsdag på forskudd!

    SvarSlett
  2. Hei Kikki.

    Denne plakaten din er bare SÅ fin! ♥ Har delt den på FB og på bloggen (sent men godt...): http://gidetvidere.blogspot.no/2013/02/gaveeske-og-morsdagsprint-gift-box-and.html

    Ønsker deg en god mammahelg! ☺

    Irene

    SvarSlett
  3. Hei Kikki,

    Så fint print, dette skal jeg gi til mamma'n min :)
    Og jammen får jeg et av jentene mine også- heldige meg ;p

    Jeg lager et innlegg om det på bloggen min i skrivende stund, ta gjerne en titt... Linker til deg og håper det er i orden?

    Ha en fin helg.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki