søndag 16. september 2012

ME & I





For en tid tilbake skrev jeg om høstlanseringen av Me&I sin nye kolleksjon. Noen dager senere fikk jeg pakke i posten, hvor vi fikk teste ut noen av produktene deres. Jenta ville helst kle på seg alt med én gang, men lillebror ville også være med å bestemme. Mamma sin grønne overdel måtte også inspiseres. Vi fikk til slutt avklart hvem som skulle få hva, så på morgenen neste dag var det ikke tvil om hvilke klær som skulle på! De har også blitt mye brukt siden. Ikke så lett å ta bilder av disse små, som er høyt og lavt i ett sett. :)

Kjempeflotte klær fikk vi, kvaliteten er veldig god, supermyk og behagelig til ungene. Klærne sitter godt på, og jeg kan tenke meg de er veldig gode å ha på i barnehagen. De er ikke "pynte-klær" men er laget for å brukes og det liker jeg. Jeg har også fått masse positiv oppmerksonhet på mønstere og farger. Ene barnehagetanten måtte bort å sjekke merket med en gang, hun falt så veldig for stilen på disse klærne. 
Snittet på klærne syns jeg også er litt "retro", spesielt jakken og den orange buksen vi fikk, og det liker jeg veldig godt! Jakken har også fin høyde på halsen når glidelåsen er dratt helt opp, og passer perfekt i disse overgangsmåneder når været skifter litt. Skal ikke se bort fra at det kommer flere Me&I produkter i hus hos oss! Min overdel tror jeg må komme i eget innlegg, jeg er ikke så flink til å ta bilder av meg selv, det er ikke det jeg liker best for å si det sånn.. ;)

Innlegget er sponset, tusen takk til Me&I!
_____
Lovely, very comfortable clothes sponsored by Me&I. The patterns they have are so cool, and the kids love them too! 

3 kommentarer:

  1. Så fina kläder! Gillar verkligen de gula äpplena. :)

    SvarSlett
  2. Så skjønne klær og like skjønne unger:))eg har aldri vært borti merket før men dei ser veldig fine ut:)
    Ein fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Dæh, det var utrolig fine klær!! Jeg måtte innom å se på baby-klær også jeg da, selvfølgelig, så mye lekkert!! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki