mandag 13. august 2012

KAFFE OG STUEBORD

 
Såpass sjeldent er det  at jeg drikker kaffe, at da jeg laget meg en kopp til lunsj her om dagen måtte det faktisk foreviges! Samtidig får dere en sniktitt av stuebordetvårt, som tidligere så slik ut! Skal få tatt bilder av hele bordet om ikke lenge, til de som er interessert i hvordan det har blitt til slutt. :) 
Ønsker alle en fin uke! 
_____
I rarely drink coffee, so this had to be documented! My lunch. Also the first sneak peek of our home made table! 

3 kommentarer:

  1. Lekkert!! så kul Mano koppen var i svart!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefint og fårepølse med agurk på såg knallgodt ut:)
    Fineste koppen:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg siklet også litt etter den maten, kjenner jeg... gleder meg til å se bordet!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki