torsdag 28. juni 2012

KERAMIKK

I dag feirer jeg og mannen keramikk-bryllup (av alle ting)!! 
På denne dagen for ni år siden så vi slik ut. Hurra for oss! 

Gaver ga vi hverandre i går, da dagen i dag "feires" med at mannen er på sommeravslutning med jobben - hehe! Tror gaven fra mannen fortjener et eget innlegg, den var nemlig veldig fin, og han hadde kjøpt den helt selv, uten noen preferanser fra meg! Vi skal ta igjen feiringen en annen dag altså - til helga kanksje? 
_____
Today my husband and I celebrate nine years of marriage! 

4 kommentarer:

  1. Hurra! Gratulerer så mye med dagen! Så fine dere var (og fortsatt er) :-)

    SvarSlett
  2. Härligt! Grattis på bröllopsdagen!

    SvarSlett
  3. Heisan Kikki
    Gratulerer så mye! Vakkert brudebilde og keramikk-bryllup må jeg si jeg aldri før har hørt om.
    Så får vi håpe dere får tatt igjen litt feiring til helgen! Fin sommerkveld til deg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  4. Så flott brudepar dere var,gratulere så masse med bryllupsdagen:)kos dere!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki