tirsdag 13. mars 2012

GIS BORT!

Det er på tide med en gi bort til alle dere som leser bloggen og som legger igjen fine ord og inspirerer meg til å fortsette! Jeg tenkte på dere da jeg var på ferie, og har tatt med et par av premiene helt fra Thailand - håper det kan være spennende å vinne! De langreiste premiene er to armbånd og et par vårlige eple-øredobber! I tillegg kan vinneren (som vanlig - hihi) velge seg et valgfritt produkt fra min Epla-butikk.

Her er reglene:

1 lodd for kommentar på denne posten, skriv gjenre hvilket trykk du ønsker deg!
1 lodd for å legge deg til som følger på bloggen
1 lodd for å like Kikkis planet på facebook
1 lodd for å legge ut link til give-awayen på din blogg eller på Facebook

Totalt fire lodd! Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar. Du må ikke ha blogg for å være med, men legg igjen e-post slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner.
Vil du linke til lotteriet så bruk gjerne et av bildene fra dette innlegget!
Trekning 10. april! Lykke til! :)

79 kommentarer:

  1. To lodd på meg. :) Tvi, tvi. ("Drikk mer vann" er min favoritt).

    SvarSlett
  2. Full pott til meg! Tror jeg ønsker meg en Familie-synstest jeg, men jammen ikke lett å bestemme seg. :)

    SvarSlett
  3. Tre lodd på meg! *tvi,tvi* Du er så flink, og lager såå mange fine trykk. Klarer ikke å bestemme meg, jeg...Men skulle jeg bli den heldige, da må jeg klare det! ;)
    (Jeg har også en gi-bort gående nå.)
    Klem*

    SvarSlett
  4. Jeg trekker gjerne full pott, elsker plakatene dine!
    Ønsker meg aller mest en personlig synstest plakat evt en synstest familie:)

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  5. 3 lodd på meg, ønsker meg veldig en personlig synstest :)
    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  6. 3 lodd her.. Leser jo bloggen men er blitt følger her og på facebook.
    Har ikke blogg selv men elsker å lese andres. Masse gode tips.. helt herlig.

    hilsen
    Elizabeth
    eliwestby@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hello :)

    Jeg vil så klart være med!!
    3 FINE lodd til meg!!
    ...armbåndene = FANTASTISKE :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  8. Jeg er såå med :) 3 lodd på meg. Om jeg skulle være så heldig å vinne, så ønsker jeg meg Gakk plakaten av den søte anda :) hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Denne fikk jeg SKIKKELIG lyst å vinne. Suuuperfine armband og den "Drikk mer vann"-plakaten trenger jeg kjenner jeg ;o) Er superdårlig på det, så jeg skulle gjerne hatt den hengende på kjøkkenet. SUPERKULE plakater du har!

    Full pott med 4 lodd. Kan jo ikke la en eneste sjanse gå fra meg her ;o)
    KLEM

    SvarSlett
  10. ååå SÅ gøy! :D diggar printene dine! :) Eg ønskjer meg mest Drikk mer vann eller Spis mindre sjokolade ;)

    tar 3 lodd! :)

    klem Lina

    SvarSlett
  11. Jeg er med og trekker 3 lodd :)

    Elsker trykkene dine, men som mat og helse lærer har jeg en forkjærlighet for Drikk mer vann og Spis mer frukt plakatene dine ;)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  12. 4 lykkelodd til meg :))
    Så nå håper jeg virkelig at et av dem slår inn :))
    Vanskelig å bare velge et trykk, men god natt trykket, synstest og ikke storme inn i stua er av favorittene :))
    Klem

    SvarSlett
  13. Tre lodd til meg! Jeg håper jeg på en sånn grønn telleplakat :)

    SvarSlett
  14. Jeg liker jo veldig godt de kortene dine - håper på å kunne vinne dem:)

    SvarSlett
  15. Jeg er med og tar tre lodd :)

    Liker "synstesten"

    SvarSlett
  16. Jeg blir med med 2 lodd! Både synstest og vannplakat hadde gjort seg her, altså:)

    SvarSlett
  17. oj oj oj! 2 lodd! Elin ;)

    SvarSlett
  18. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på 4 lodd! :)
    Synes den plakaten god natt er så fin..
    ..en slik en hadde vært fin på barnerommet...

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  19. 1 lodd til meg! Vanskelig å velge plakat - alle er så fine!! Bestemmer meg når jeg vinner ;-)

    Hilsen tantemari :-)

    SvarSlett
  20. Hei Kristin!
    Velkommen hjem fra Thailand! Jeg endte på 3 lodd og skulle det gå veien så tror jeg at det må bli en grønn telleplakat. Å er helt litt over gjennomsnittet interessert i å telle :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  21. Så flott give away! Jeg vil gjerne ha 3 lodd :)
    Om jeg er den heldige så ønsker jeg meg den personlige plakaten i epla-butikken din, den ville vært perfekt til dattern min :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  22. Å eg har så lyst å vinna!! Du har så mye fint at eg greie ikkje bestemma meg nå....:)
    4 lodd te meg!

    SvarSlett
  23. Hei! Da tek eg to lodd. Følgar og kommentar. Har titta i Epla-butikken din, og ynskjer meg "Ikke storme, sjøgrønn plakat" Superfin! Beste helsing Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  24. Tre lodd på meg! Så søte øredobber :)

    SvarSlett
  25. Så artig ;)
    Jeg vil gjerne ha 4 lodder.
    Og skulle jeg vinne, velger jeg meg FISK i gult :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  26. Du har så masse fint!Er vanskelig og velge, men blir nok familiesynstest eller personligsynstest tror jeg.
    Prøver lykken med 4 lodd :)

    SvarSlett
  27. Kjempefint! Jeg må jo prøve lykken :))
    Blir 3 lodd på meg for kommentar, følger og liker på fb!
    Krysser fingrene!

    SvarSlett
  28. Hei - så fine premier - jeg prøver gjerne lykken med tre lodd:) Og skulle jeg være så heldig, liker jeg "Drikk mer vann"-trykket ditt veldig godt:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med og trykket jeg ønsker meg er Synstest Familie! Følger, liker på fb og linker så totalt 4 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  30. Jeg tror det må bli Syntest Famile som er min favoritt :)
    Jeg liker på FB, så jeg deltar med 2 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  31. Flotte premier - spesielt muligheten til å velge noe i butikken din! :-) Skulle jeg være så (usannsynlig) heldig, er kortene JA TAKK øverst på ønskelisten. Jeg krysser fingre og legger 3 lodd i potten (eller 4 - ble følger nå nylig, vet ikke om det teller?). Hyggelig om du kikker innom bloggen min. Jeg syntes det var helt på sin plass å vie et eget innlegg til gi-bort'en din der: http://gidetvidere.blogspot.com/

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne ha et lodd! Og jeg er så glad i Drikk mer- trykket. Mye fint arbeid, du kreative sjel :)

    SvarSlett
  33. Første tur innom bloggen, men jeg kommer absolutt tilbake! Veldig flott blogg :) 1 lodd på meg hadde vært flott. Stå på! :)

    SvarSlett
  34. Jeg trekker 3 lodd og håper på en personlig synstest i premie. :)

    SvarSlett
  35. Tar gjerne 3 lodd:D Og synes synstestene er kjempefine:D

    SvarSlett
  36. Sååååå fine ♥

    Jeg prøver lykken med 4 lodd. Følger deg fra før begge steder, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/gibort-hos-kikkis-planet.html

    Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  37. Prøver lykken med 1 lodd.
    skulle jeg være så heldig ønsker jeg med sov godt plakaten

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  38. Herlig premie!
    Klart jeg er med, og trekker 3 lodd ut av hatten :)

    NYT søndagen,
    Signe

    SvarSlett
  39. Prøver 2 lodd, kommentar og følger :)

    Klem Birgit

    SvarSlett
  40. 3 lodd <3 Kommentar, liker på face og innlegg på bloggen ;)

    SvarSlett
  41. Tar to lodd jeg.. kommentar og følger..
    Artig blogg du har
    Hilsen
    Elizabeth
    eiiwestby@hotmail.com

    SvarSlett
  42. 2 lodd til meg. Jeg ønsker meg en sort god natt! Krysser alle tær!

    SvarSlett
  43. 3 lodd til meg! :)
    Krysser fingre og tær (hvertfall i tankene,)

    SvarSlett
  44. 2 lodd til meg takk.. om jeg skulle ha vunnet, kunne jeg tenkt meg en rosa telleplakat fra epla butikken din ;)
    Krysser fingrene

    SvarSlett
  45. Jeg elsker plakatene dine, veldig mye fint å se :) Deltar gjerne med de 3 øverste loddene jeg, takk! Dersom jeg måtte velge må det ha blitt den familiesynstesten. Den er nydelig, og helt sann<3 linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  46. heihei! :)
    Tror jeg liker best

    Vil prøve lykken med 1 lodmen god natt trykket! :)
    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Hei, jeg er veldig gjerne med og trekker 3 lodd ;)
    Ønsker deg en fin torsdag :)
    Vil du vinne et gavekort på 300 kr fra Solstrand Interiør kan du
    prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  48. Hei. 2 lodd på meg. Synstest-trykket hadde passet fint hos meg :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  49. Så fine plakater, vanskelig å velge en hvis jeg blir den heldige.Tror det må bli "god natt". Jeg prøver med 2 lodd, kommentar og følger av bloggen din.


    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  50. Nydelig!! jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene!

    Digger trykkene dine, vanskelig å velge, men det gule telle trykket til barnerom var råtøft!

    SvarSlett
  51. Tre lodd på meg. Hvilket trykk jeg ønsker må jeg tenke litt på tror jeg, utrolig mye fint å velge mellom.

    SvarSlett
  52. God kveld! 4 lodd på meg! Synstest familie er min favoritt!!! God helg til deg og dine! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  53. 3 lodd på meg :) Synstest familie synes jeg er kjempestilig:)

    SvarSlett
  54. Eg vil gjerne ha eit lodd! :)

    SvarSlett
  55. Jeg blir gjerne med! 3 lodd på meg. Fiske-plakaten er utrolig kul! :-D

    SvarSlett
  56. Hei!
    Så fin give away!
    Jeg tar 4 lodd og håper veldig at jeg har vinnelykke!
    Synstest familie er min favoritt!

    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett
  57. Herlig give away! :) Fire lodd på meg! Liker drikk mer vann plakaten innmari godt! :)

    SvarSlett
  58. Hei, tar gjerne 4 lodd

    Jeanette

    SvarSlett
  59. Trekker tre lodd og må bare si at det er vanskelig å velge i epla butikken, men god natt eller spis mer frukt tror jeg det må bli :) Sover alt for lite og kaster for mye frukt :)

    SvarSlett
  60. Jeg er gjerne med :) Likte veldig godt god natt plakatene dine.
    klem Jane

    SvarSlett
  61. Jeg prøver lykken med et bittelite lodd ;-) Liker godt det du lager! Mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  62. For en herlig give away Kikki!
    Prøver lykken med 4 lodd.
    Familie-synstesten er min favoritt :)
    Puh... heldigvis fikk jeg med meg denne fine give awayen mens middagen står på kok hi, hi.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  63. Så fin give-away!! Jeg ønsker meg veldig familie-synstesten. Jeg tar 3 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  64. Jeg tar tre lodd, må ha litt tid til å bestemme meg for trykk siden alle er så veldig fine! Lina linaballerina@gmail.com

    SvarSlett
  65. Åååh, elsket peace&hodeskalle armebåndene! Herlige!
    Jeg deltar med 4 lodd. Kommentar + følger + likt og delt på facebook!

    Krysser fingrene!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  66. 3 lodd på meg :-D

    mamlene.blogspot.com

    SvarSlett
  67. Jeg trekker ett lodd, og håper på den grønne telleplakaten! :)

    SvarSlett
  68. 3 lodd på meg, siden jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne legge meg til som følger på bloggen. Kjempeflott blogg, fant mye finfin inspirasjon her ;)

    heidi_ovrelid@hotmail.com

    SvarSlett
  69. syns trykka dine er så "reine" og samtidig morsomme :)
    eg tek 3 lodd (kommnetar, følgjar og likar på facebook)
    God påske :)
    mvh hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Nå har jeg scrollet meg opp og ned på denne fine bloggen din, og vil gjerne være med på gi-borten din :D Spennende med premie fra Thailand, og det hadde vært stas å kunne gi den rosa telle-plakaten til prinsessa jeg er tante til : ))

    Jeg trekker TRE lodd. følger, kommentar, og bilde på bloggen min.

    ♥ Silje.

    SvarSlett
  71. Åh jeg slenger meg med i siste liten med 3 lykkelodd, og holder en knapp på ikke storme inn i stua som jeg lenge har ønsket meg....

    SvarSlett
  72. 4 lodd sånn helt på tampen :-) Ønsker meg Drikk mer vann ;-)

    SvarSlett
  73. 2 lodd på meg :) Ønsker meg den gule telle-plakaten hvis jeg skulle bli den heldige ;)

    Ta gjerne turen innom og bli med på min giveaway også; http://bollebill.blogspot.com/2012/04/varlig-giveaway.html

    :)

    SvarSlett
  74. Jeg vil gjerne være med!! tre lodd til meg :)

    Vicky

    SvarSlett
    Svar
    1. Synstest Familie - plakat hadde passer perfekt til meg!

      Slett
  75. Jeg TRENGER "spis mindre sjokolade"-plakaten, så jeg trekker et lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  76. Prøver meg med tre lodd. trykkfavoritt er den rosa telleplakaten

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki