tirsdag 14. februar 2012

ALLE HJERTERS DAG

Happy valentines day - eller alle hjerters dag om du vil! 
Via Traveling Mama (forøvrig en nydelig blogg og definitivt verdt å følge på Pinterest) fant jeg noen fine hjerte-bilder som jeg ville dele med dere! Definitivt "my cup of tea". Eller hot choccolate da.. 
Ønsker alle en hjertevarm dag 
og håper du får brukt tid sammen med noen du er glad i!


Til min elskede G (som av og til sniker innom bloggen) – Du er den beste mannen, og du gjør meg til et bedre menneske. Du er en fantastisk pappa. Jeg er takknemlig for å dele livet mitt med deg, og for at du vil dele ditt med meg! 

7 kommentarer:

  1. Ha en nydelig dag fine Kristin!

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker deg en finfin dag også. Takk for linken! :D

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder! :) nå fikk jeg fryktelig lyst på kakao! ;) Ønsker deg en fin dag! Flotte vårveggbilder foresten! Kjempefine!

    klem

    SvarSlett
  4. åh den var genial! skal bruke den neste år om jeg har vært så heldig å få meg en kjæreste, hihi! *♥*

    SvarSlett
  5. kose deg i dag, snupp!! :)

    SvarSlett
  6. Og takk skarru ha kone! Du er jo så innmari bra sjøl og lett å elske..! (Klemmer fra en mann med prestasjonsangst som akkurat har kommentert sitt første interiørblogginnlegg..)

    SvarSlett
  7. Takk alle sammen! Og spesielt takk til Gunnar for sin første kommentar på bloggen! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki