torsdag 22. september 2011

HUSK!

I denne høstsesongen prøver vi å være flinke til å ta tran - jeg og ungene hver morgen! 


Derfor har jeg laget en liten påminnelse som henger på kjøkkenet, 
som er fin for ungene å forstå også - tranflasken er lett å kjenne igjen! 
Om jeg glemmer det, så kan de se på plakaten og hjelpe meg å huske på det.


Syns det var så friskt med den gule rammen til - den er kjøpt på loppis, så har jeg spraymalt den herlig gul. 

Denne plakaten kommer snart i min Epla-butikk i A5 format 
(litt mindre enn de andre "sunne" plakatene mine: vann, frukt og sjokolade)
Vurderer også om jeg skal selge med rammer på noen av plakatene mine, 
slik som denne gule, tror dere det hadde vært noe?

Håper dere har en fin, sunn og sykdomsfri høstdag! :)

13 kommentarer:

  1. Kjempefin!
    Likte og veldig godt den gule ramma på :)

    SvarSlett
  2. og; bli gjerne med på min giveaway!

    SvarSlett
  3. Den der hadde jeg trengt å hatt på veggen. Jeg har seriøse problemer med å huske og gi poden tran. (om meg selv som trenger det)
    Veldig kul altså!

    klem til deg

    SvarSlett
  4. Den var genial ;)
    Ikke tran her i huset, men likte likevel både bildet og ikke minst rammen som passet perfekt til!
    Du er flink Kikki :)
    Tror det kan være en idè å selge med rammer, hvis de er like unike som den du viser...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så herlig og frisk denne plakaten var :) Likte at du hadde brukt gul ramme på . Denne plakaten har noe Norsk over seg syns jeg ;)

    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  6. Tøft! Jeg likte bildet ekstra godt med den fargeglade ramma på; fikk faktisk lyst til å ta tran! :)Du er så flink!

    SvarSlett
  7. Ja, det var en stilig måte å lage en huskelapp på!

    SvarSlett
  8. Så fantastisk flott bilde! Så lurt med en slik påminner på veggen.
    Du altså, du er så dyktig, vennen!!
    Stolt av deg!

    SvarSlett
  9. Tran??? LEVERTRAN?? Er der seriøst nogen, der stadig gør det? I Danmark var det noget man gjorde i gamle dage hihi.. synes det er lidt sjovt, at man stadig gør det i Norge. Hvad er det nu det hjælper mod?

    SvarSlett
  10. Huff, tran... Det klarer jeg ikke å ta. Men Møllers Dobbel-kapsler går fint, så det får jeg se å kjøpe inn igjen. Jentene våre får slike geléfisker fra Møller, som i følge dem er veldig gode. :)

    Fin plakat! Og ramma ble veldig stilig som gul.

    SvarSlett
  11. Takket være den fine plakaten din drikker jeg mer vann på jobb :O)

    Herlig ramme som matcher gulfargen på tranflaska :O)

    Nyt helga!

    Carinaklem

    SvarSlett
  12. Takk for gratulasjoner, vennen.
    Du vet at jeg blir så glad i hjertet mitt. ♥ Loveju!

    SvarSlett
  13. Så stilig plakat - i tøff ramme!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki