fredag 16. september 2011

BLOGGETREFF

På onsdag var jeg så heldig å få være på et superkoselig bloggetreff hos den nydelige damen bak bloggen Hapel. Bloggen er utrolig fin, full av herlige farger og gode tips og ideer, men å se huset med egne øyne og kjenne varmen som finnes der - det var utrolig koselig og noe jeg er veldig takknemlig for at jeg fikk være med på! Tusen takk Anne, for at du åpnet hjemmet ditt for oss. Du inspirerer meg så masse! Både interiørstilen din, fargene og måten dere har plass for barna og tar de med i innredningen syns jeg er utrolig flott! 

Fristende lunsj! Bilde lånt fra Kaspara.  

Jeg hadde ikke med meg kamera, ettersom jeg regnet med at begivenheten ville bli ordentlig dokumentert av de andre flotte damene som var der. Og jeg hadde rett! Både Kaspara, Fjeldborg og Hjemmescenen har alle fanget hver sine glimt av dette herlige huset. 


 Stuen hos Anne, mer herlige, friske rosa detaljer! Bilde lånt fra Fjeldborg




Sjekk den herlige trappen! Nydelige farger - for et herlig gelender! Bilde lånt fra Hjemmescenen


Takk for en kjempetrivelig lunsj damer! Tenk at denne bloggeverden kan gi oss noe så fint, vennskap og inspirasjon på tvers av stil, alder og yrke! 

2 kommentarer:

  1. Kjære Kristin, tusen takk for i går!
    Jeg koste meg veldig! Takk for snille ord!
    Kom innom en dag og få deg litt tape hvis du vil :-D!
    Ha en fin helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Hei - takk for i går - det var så hyggelig å treffe deg igjen. Nå kommer det nok også snart en bestilling på vann-plakaten - den er så fin og vi er et vanndrikkende folk;)

    God natt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki