tirsdag 15. mars 2011

LIEBSTER BLOG

Jeg har fått en award fra Frk. Fjong - en Liebster blog 
Tusen takk! 



Det er jo det som gjør bloggingen verdt å fortsette med, at noen liker det man holder på med - om det er ved å gi en award eller legge igjen en hyggelig kommentar! 


Bilde via Weheartit.




Denne awarden skal man sende videre til fem blogger som har mindre enn 100 følgere - det syns jeg er veldig fint, at flere kan oppdage de som ikke har så mange lesere eller følgere. Jeg gir awarden videre til disse fem: 


Ientretre
T interiør
Siv og de søte små
I mitt lille rekkehus
Frk Ligaard



2 kommentarer:

  1. Så kooooselig!!! :) Tusen takk! Nå ble jeg skikkelig glad, og jeg gleder meg til å gi den videre :) Hihihi:)

    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki