torsdag 3. mars 2011

KUNSTVERK

Noe av det fineste som finnes er å finne tegnesaker og ark som ikke er ryddet bort, og se at min mann har sittet og tegnet sammen med store jenta vår! 


Jenta vår fikk være hjemme fra barnehagen i dag fordi hun hadde time til barneavdelingen på Ullevål for en blodprøve for å sjekke om hun har matallergi. Vi ble heldigvis ikke noe forsinket til tross for strømbruddet som vi leste om på nettavisene i morges. 




Vet ikke hva som er mest sjarmerende - 2-åringen sine kunstverk, eller min kjære sine skriblinger på papiret. :) 


Til slutt må jeg få si tusen, TUSEN takk for alle fine kommentarer om kjøkkenet i forrige innlegg! Så utrolig koselig at dere legger igjen kommentarer når dere er innom og kikker, det setter jeg veldig stor pris på, det varmer mer enn dere aner! Og at jeg har fått noen nye følgere også er stas! TAKK igjen! 

2 kommentarer:

  1. Hei Kikki!
    Så koselig tegninger :) Jeg har skrevet det før men må skrive det igjen; jeg gleder meg til min Lille blir stor nok til at vi kan gjøre sånne kjekke ting sammen!

    Koselig kjøkken har du også, nesten så jeg har lyst å slå meg ned der og drikke te sammen med deg og skravle om blogging og design ;)

    ps. du får sjekke mailen din!

    SvarSlett
  2. Er veldig koselig å gjøre ting sammen, og jenta vår syns det er SÅ stas når vi er med og leker eller tegner og maler.
    Hadde absolutt vært kjekt med en slaberas om blogging og design - tror vi har lik stil og mye til felles! :)
    Takk for mail!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki