torsdag 17. mars 2011

HJEMMEMEKKET ♥

Tenkte å vise litt mer av bildet fra stuen vår. Det laget jeg for over to år siden før vi ble mamma og pappa til lille Milly. Det er veldig personlig, og det ligger mye tanker og kjærlighet bak hvordan det har blitt.


Bildet er laget av det jeg hadde liggende, litt tapet, bånd, mønsterark, noen lapper pluss utskrifter av fine ord og bokstaver.








Lengte - kjærlighet - lykke
Always ♥ 3
(Skal byttes ut med ♥ 4 nå som vi er fire!)








Liker veldig godt kontrastene og den enkle streken med den sorte pip-pipen mot det hvite.








Syns det er så fint når bilder har en liten detalj på glasset, så her laget jeg min egen versjon - klitret på et lite metallhjerte i hjørnet.








Egentlig er det ganske utrolig at jeg fortsatt liker dette bildet så godt etter så mange år - jeg er jo en som nytter ut både stort og smått her hjemme meg jevne mellomrom.. :)


Håper alle har en trivelig torsdag!










Et lite PS til slutt:



2 kommentarer:

  1. De bildene er bare vidunderlige!
    Du er så DYKTIG!! ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde! Liker fargene utrolig godt! fin kveld!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki