tirsdag 1. februar 2011

HELLOZSO

Kom helt tilfeldig over noen glitrende illustrasjoner her om dagen - fra Sara Blake. Syns det er så mye fint og inspirerende å se på her i verden! Og folk er så flinke!  


Orginaltegning.

FINE farger!

Crazy-cool og litt creapy.. 


Jeg har begynt å jobbe igjen etter mammapermisjon - og det merkes at livet er straks mer hektisk! Pappa'n er hjemme og har kvalitetstid med lillegutt, mens jeg tilbringer dagene 50 % på kontor i byen, og 50 % hjemmekontor. Første dag på jobb ble det lang dag, kom ikke hjem før ungene hadde lagt seg! Rart å plutselig skulle være business-dame igjen liksom. Stas å få vært litt i nærheten når jeg jobber hjemme da i alle fall! Må prøve å fortsette med å poste innlegg ganske jevnlig, men om det blir noen dager mellom så er det rett og slett tidsklemma som tar oss! :) 


Se mer fra Sara Blake her


Og blogger sin "Post sceduled at"-funksjon er genial, så kan man lage litt innlegg på forhånd og publisere når man har det travelt! 

1 kommentar:

  1. Vet du, jeg funderte akkurat på det i går. Hvordan blir hverdagen når jeg skal tilbake i jobb igjen? Må si jeg setter mer og mer pris på dagene hjemme med Lille C.

    Håper det går seg til for deg, og at du ikke havner helt i skvis mellom jobb og hjemmelivet.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki