lørdag 11. desember 2010

AWARD

For en stund siden fikk jeg en award av snille Inger-Lise i entretre, som jeg har brukt aaalt for lang tid på å få gitt videre og takket for! 




Gosh! Jeg har aldri fått en award før jeg! Jeg blir utrolig glad av å høre at folk liker å se bildene jeg tar og lese det jeg skriver! Og å få et "kirsebær på toppen" for det - for blogger med det lille ekstra! Så hyggelig at noen tenker det om min blogg! Veldig takknemlig er jeg.


I entretre er en kjempekoselig blogg, liker spesielt godt blandingen av interiør og hverdagsliv. Og så er damen bak bloggen så flink til å komme med hyggelige kommentarer! :-) Tusen takk for fiiin award! 

Med awarden følger noen regler:
Nr 1. Takk den du fikk Awarden av.
Nr 2. Kopier Awarden på bloggen din.
Nr 3. Fortell om tre ting du liker å gjøre.
Nr 4. Gi den videre til 5 du syns fortjener den.


Så tre ting jeg liker å gjøre: 

1. Være med familen min både den "store" og den nære. Leke og kose meg sammen med Milly og Tobias (og Gunnar), og ikke tenke på alt som burde vært gjort. 

2. Lage ting, enten det er grafisk på data eller sy, eller strikking eller maling eller klipping og liming. Ikke at jeg er så flink til alle disse tinga, men jeg koser meg med å holde på. 

3. Reise! Både jeg og min kjæreste er veldig glade i å reise. Ikke så mye tid og ressurser til det akkurat nå med to små, men vi håper de også blir glade i å reise når de blir litt større. 

Og så fem som fortjener den! Da bør ikke de ha fått den awarden tidligere? Her er i alle fall fem blogger som jeg syns er superfine og inspirerende å kikke innom, i tilfeldig rekkefølge! 


T interior



God lørdag! 

2 kommentarer:

  1. grattis!
    fine ting du setter pris på, er litt lik der :P
    klem m

    SvarSlett
  2. Koselige ting på listen din! Takk for søte ord, awarden din er absolutt velfortjent!! :)
    Veldig gøy at du fikk kastet deg med på givealongen også! Send meg adressen din på ientretre@gmail.com, så skal jeg prøve å sende deg en liten pakke før jul. Man må ikke sende den ut så fort, jeg bare synes det er gøy å leke nisse nå før jul!! hehe.. :) (fra jeg "vant" å være med på givealong gikk det laaang tid før pakken kom, litt av sjarmen det også så blir det overraskelse når det kommer!)
    Ha en fin Luciadag. KLEM

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki